Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Kwalifikacja zawodu: technik organizacji reklamy – 333906
KWALIFIKACJA – A.27.

  • 600 godzin w systemie zaocznym z wykorzystaniem Kształcenia Na Odległość
  • 80 godzin praktyki zawodowej

kwalifikacja zawodów:

  • 333906 Technik organizacji reklamy

Uczestnik kursu nabywa umiejętności zawodowe w zakresie technik reklamy, projektowania i wykonywania środków reklamowych, projektowania graficznego oraz podstaw marketingu, wiedzy ekonomicznej i prawnej.

Nauczy się:

  • przygotowywać materiały cyfrowe do wykonania projektów multimedialnych,
  • projektować graficzne materiały na potrzeby druku i ekspozycji cyfrowej,
  • edytować materiał wideo i dźwięk,
  • tworzyć obiekty grafiki rastrowej i wektorowej, animacje i efekty specjalne,
  • dobierać metody oraz techniki wykonania prezentacji dla mediów cyfrowych,
  • wykonywać prezentacje z wykorzystaniem wiedzy z zakresu kompozycji i aktualnych trendów w projektowaniu graficznym,
  • opracowywać oferty handlowe z zakresu sprzedaży usług reklamowych,
  • przygotowywać kampanie reklamowe,
  • dobierać środki i nośniki reklamy,
  • stosować różnorodne techniki reklamowe,
  • organizować działania promocyjne,
  • organizować działalność wystawienniczą,
  • współpracować z agencjami reklamowymi i mediami,
  • tworzyć slogany reklamowe, scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych,
  • analizy marketingowej rynku pod kątem wprowadzania produktu lub usługi na rynek,
  • badania skuteczności działań promocyjnych.

Podstawowe narzędzia pracy:

  • arkusz kalkulacyjny do przetwarzana danych (Excel),
  • programy do wykonywania prezentacji (Microsoft Power Point, iWork, Prezi),
  • cyfrowa ciemnia (Adobe Photoshop, Adobe Lightroom, GIMP),
  • programy do przeglądania i zarządzania zdjęciami (min. IrfanView, Fastone Image Viewer, Adobe Bridge),     programy do grafiki wektorowej (Adobe Illustrator, Inkscape),
  • program do animacji (Adobe Animate),     programy do montażu wideo (Adobe Premiere, Adobe After Effects),
  • program do obróbki dźwięku (Adobe Audition),
  • program do składania tekstu (Adobe InDesign).

 

Plan nauczania

Organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowej Liczba godzin
Analiza marketingowa

 

140

 

Tworzenie kampanii reklamowych

 

140

 

 

Projektowanie graficzne

 

         200

Efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów oraz efekty wspólne

dla zawodów w ramach obszaru administracyjno-usługowego stanowiące podbudowę do kształcenia w zawodzie lub grupie zawodów

Bezpieczeństwo i higiena pracy

20

Organizowanie firmy reklamowej (Prowadzenie działalności gospodarczej)

50

Język angielski zawodowy

50

Analiza marketingowa

  • badanie potrzeb rynku,
  • analiza konkurencji,
  • analiza danych,
  • analiza portfelowa,
  • analiza SWOT,
  • badanie skuteczności reklamy.


Tworzenie kampanii reklamowych

  • tworzenie sloganów reklamowych,
  • opracowywanie tekstów,
  • pisanie scenariuszy reklam i wydarzeń promocyjnych, 
  • dobór środków reklamowych.


Projektowanie graficzne

  • projektowanie reklam na potrzeby druku i ekspozycji cyfrowej,
  • obsługa oprogramowania do tworzenia grafik (rastrowych, wektorowych, montażu dźwięku, wideo i animacji - pakiet Adobe CC )
  • wykorzystanie narzędzi wspomagających - aparat fotograficzny, skaner itp.






Efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów oraz efekty wspólne

dla zawodów w ramach obszaru administracyjno-usługowego stanowiące podbudowę do kształcenia w zawodzie lub grupie zawodów

Bezpieczeństwo i higiena pracy

20

Organizowanie firmy reklamowej (Prowadzenie działalności gospodarczej)

50

Język angielski zawodowy

50