Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wolontariat Europejski EUROPEAN VOLUNTARY SERVICE: TRUE TIME

YOUTH programme-PL1-300x112TYTUŁ PROJEKTU (PL): EUROPEJSKI WOLONTARIAT SPOŁECZNY: PRAWDZIWY CZAS – Barbara Krzyślak

TYTUŁ PROJEKTU (EN): EUROPEAN VOLUNTARY SERVICE:  TRUE TIME – Barbara Krzyślak

SKRÓT:TRUE TIME

Nr projektu/umowy: PL-21/293/2004-R3

Okres wolontariatu: 02/10/2004-27/09/2005

Organizacja wysyłająca: CKU Sopot

Organizacja goszcząca: Cooperativa Sociale ”La Quericia”, Włochy

Czytaj więcej: Wolontariat Europejski EUROPEAN VOLUNTARY SERVICE: TRUE TIME

Wolontariat Europejski EUROPEAN VOLUNTARY SERVICE: Short term EVS with handicapped children

YOUTH programme-PL1-300x112TYTUŁ PROJEKTU (PL): EUROPEJSKI WOLONTARIAT SPOŁECZNY: Krótkoterminowy Wolontariat Europejski z dziećmi niepełnosprawnymi – Eliza Praska

TYTUŁ PROJEKTU (EN): EUROPEAN VOLUNTARY SERVICE:  Short term EVS with handicapped children – Eliza Praska

SKRÓT:EVS-HCh

Nr projektu/umowy: PL-21/90/2004-R2

Okres wolontariatu: 01-05-2004 / 30-06-2004

Organizacja wysyłająca: CKU Sopot

Organizacja goszcząca: „PIKPA” –Institution For Handicapped Children, Voula / Ateny, Grecja

Czytaj więcej: Wolontariat Europejski EUROPEAN VOLUNTARY SERVICE: Short term EVS with handicapped children

Język migowy w technologiach informatycznych dla uczących się z niepełnosprawnością sensoryczną

clesocrates-minervaProjekt Socrates Minerva:

Język migowy w technologiach informatycznych dla uczących się z niepełnosprawnością sensoryczną

(Conceptual Learning Environments for Sensorialy-Impaired Learners)

(Projekt nr: 109846-CP-1-2003-1-UK-MINERVA-M)

OKRES:
od 01-10-2003 do 30-09-2005

CEL:
stworzenie przyjaznego środowiska dla przyswajania technologii informatycznych przez osoby niesłyszące i niedosłyszące {stworzenie odpowiednich modułów szkoleniowych zarówno dla uczących się jak i nauczycieli}

Czytaj więcej: Język migowy w technologiach informatycznych dla uczących się z niepełnosprawnością sensoryczną

EduRobot – Robotyka w europejskich szkołach średnich

edu-robotsocrates-minervaRobotyka w europejskich szkołach średnich
Promoting Robotics in European Secondary Schools
Nr 110036-CP-1-2003-1-IT-MINERVA-M

PROJEKT WSPÓŁREALIZOWANY PRZEZ SOPOCKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI

Głównym celem projektu była promocja i rozpowszechnianie wiedzy na temat robotyki w technicznych szkołach średnich.

Robotyka jest nauką interdyscyplinarną łączącą w sobie kilka innych dziedzin nauki takich jak: mechanika, elektronika, technologia informacyjna i inne nauki ścisłe, dlatego też stanowiła ona główny obszar zainteresowań projektu.

Czytaj więcej: EduRobot – Robotyka w europejskich szkołach średnich

IPLD – Metodyka nauczania dorosłych z niepełnosprawnością sensoryczną

ipldIPLD

Socrates Grundtvig 1:
Metodyka nauczania dorosłych z niepełnosprawnością sensoryczną
(Inclusive practices for learners with disabilities)
Nr 10977-CP-1-2003-1-PL-GRUNDTVIG-G1

OKRES:
od 01-10-2003 do 30-09-2005

Uzasadnienie projektu:
Projekt skierowany do osób dorosłych niepełnosprawnych sensorycznie (niedowidzących I niedosłyszących), trenerów i nauczycieli zajmujących się edukacją tych osób oraz polityków.

CEL PROJEKTU:
Analiza i porównanie sytuacji osób niepełnosprawnych z problemami wzroku i słuchu w różnych krajach europejskich: Austria, Bułgaria, Czechy, Hiszpania, Litwa, Polska, Rumunia, Wielka Brytania i Włochy.

Czytaj więcej: IPLD – Metodyka nauczania dorosłych z niepełnosprawnością sensoryczną