Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Kończymy projekt DISCO, Erasmus+, nasze działania widziane oczami uczestników

filmy discoProjekt DISCO dobiega końca. Nie oznacza to końca naszych działań. Pracujemy nad udostępnieniem wszystkich wypracowanych w ciągu ostatnich 2 lat rezultatów (2014-2016). Tymczasem zapraszamy do obejrzenia kilku filmów z relacjami naszych uczniów uczestniczących w projekcie na temat zdobytych doświadczeń podczas praktyk zawodowych w Brystolu oraz ich rówieśników z Anglii, którzy przyjechali do Sopotu poznać realia pracy w Polsce.

Specjalne podziękowania dla organizacji goszczącej naszych uczniów w Anglii i współpracujących z nią pracodawców oraz dla pracodawców z Polski otwartych na międzynarodową współpracę:

  1. Świost Babskie Studio Tatuażu w Sopocie
  2. Dom Pomocy Społecznej w Sopocie
  3. Kancelaria adwokacka adw. Barbara Zachalska
  4. Sopocki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
  5. Przedszkole nr 2 w Sopocie
  6. Przedszkole nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Sopocie
  7. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 w Sopocie
  8. Zespół Szkół nr 3 w Sopocie
    - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi nr 7 w Sopocie
    - Gimnazjum nr 3 w Sopocie
  9. Zespół Szkół nr 1 w Sopocie
    - Gimnazjum nr 1 w Sopocie
  10. Zespół Szkół Handlowych nr 1 w Sopocie
  11. Phoenix Social Enterprise w Brystolu

Więcej informacji na stronie projektu DISCO oraz na FB projektu.


Zapraszamy na kanał YouTube naszej szkoły!

filmy disco

 

Erasmus plus sofinanciranje ENG

SecondChanceEducation.eu to inicjatywa międzynarodowego projektu DISCO-Digital Second Chance Opportunities (2014-2016).  Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Erasmus+. Projekt i jego produkty odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora a Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.