Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Trzecie spotkanie projektu DISCO, 21/22-09-2015 w Anglii zaowocowało uruchomieniem portalu internetowego dla nauczycieli i trenerów w edukacji drugiej szansy i kształcenia ustawicznego

photo01Trzecie spotkanie partnerów projektu DISCO - Rozwój Umiejętności Cyfrowych Nauczycieli (ang. DIgital Second Chance Opportunities) odbyło się w
dniach 21/22 września 2015 w Bristolu w Anglii. Gospodarzem spotkania była organizacja Social Phoenix Enterprise.

DISCO
to projekt współfinansowany w ramach programu Erasmus + , Akcja 2 – Współpraca na rzecz innowacji i dobrych praktyk / kształcenie i szkolenie zawodowe. Projekt koordynowany jest przez Weiterbildungskolleg Monchengladbach (Niemcy). W projekt włączone są następujące organizacje: EfVET (Belgium), CESIE (Italy), Stichting Euricon (The Netherlands); Betawerk B.V. (The Netherlands); CKU Sopot (Poland); Social Phoenix Enterprise (United Kingdom).


Jednym z celów projektu jest poprawa edukacji ustawicznej i jakości pracy tzw. „szkół
drugiej szansy”.

Podczas spotkania dyskutowano głównie na temat zawartości merytorycznej strony internetowej projektu www.SecondChanceEducation.eu, której upublicznienie planowane jest na 21 października. W drugim dniu spotkania, organizator zaprosił przedstawicieli różnych organizacji pracujących z młodzieżą i dorosłymi celem przedyskutowania problemów z jakimi spotykają się na co dzień. Podczas spotkania partnerzy zaplanowali najbliższe działania w ramach projektu, w tym m.in. zaplanowano międzynarodowe wymiany pomiędzy stronami niemiecką i włoską oraz polską i angielską, w ramach której uczniowie mają odbyć 10-dniowe praktyki zawodowe za granicą.

Zapraszamy doobejrzenia filmu z kwietniowego spotkania w Palermo,w którym uczestniczyli uczniowie z różnych krajów!

Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy na Facebook i Twitter.